Service Voorwaarden & Spelregels

123 Schoonmaken is Particulieren & Zakelijke Nederland graag van dienst in de Facilitaire Dienstverlening en werkt aan langdurige zakelijke relaties.

Samen met gratis schoonmaakbedrijf leden en betalende, adverterende schoonmaakbedrijven bieden wij voor bijna ieder vervuiling probleem een pro actieve, passende schoonmaakdienst oplossing aan. en zijn bijna 24 uur per dag bereikbaar. Indien er vragen, opmerkingen of andere wensen zijn. Neem contact op via de site, per telefoon, of per email.

Wat is de doelstelling van 123schoonmaken.nl? 

Het doel is om de vraag naar schoonmaakdiensten in Nederland samen te brengen met het schoonmaakbedrijf aanbod. Voor particuliere en zakelijke opdrachtgevers die op zoek zijn naar een geschikt schoonmaakbedrijf en/of specialistisch reinigingsbedrijf. Gratis de dienst en service bieden om een offerte schoonmaak aan te vragen, een schoonmaak offerte op maat aan te vragen of een schoonmaakopdracht gratis te plaatsen. Deze dienst is tussen de schoonmaakdienst aanvrager en uitvoerend, gratis schoonmaakbedrijf lid. Uitvoerend na wederzijds akkoord van vrijblijvende ontvangen offerte aanvragen of voor eenmalige schoonmaakopdrachten.

Hoe dan?

Gratis een offerte schoonmaak aanvragen of een schoonmaakopdracht plaatsen. 123 Schoonmaken verifieerd de aanvraag en stuurt deze aanvraag door aan uitvoerende schoonmaakbedrijf leden. Zij maken vrijblijvend een offerte, de aanvrager ontvangt, vergelijkt & kiest. Geeft wel of niet offerte akkoord voor uitvoering van gevraagde schoonmaakdienst(en).

Dit a.d.h.v. vrijwillig en gratis opgegeven en aangevraagde offerte informatie per aanvraag/opdracht door potentiele nieuwe en bestaande schoonmaak klanten.

Bied tevens de gratis service aan, om makkelijk en snel, zelf een geschikt schoonmaakpartner te vinden en daarmee contact op te nemen. Alleen schoonmaakbedrijf leden met een Schoonmaakbedrijf Promotie Vermelding worden getoond op 123 Schoonmaken.

Website Voorwaarden & Website gebruik

100% server uptime is nooit te garanderen. Gebruik van de website is geheel vrijwillig.

Service Voorwaarden & Spelregels

Vakmannen, Vakvrouwen, gratis schoonmaakbedrijf leden en betalende adverterende schoonmaakbedrijf leden van 123 Schoonmaken, Schoonmaak Partners zijn trots op hun werk, zien schoonmaken & ondernemen als een VAK, Streven altijd naar het leveren van vakwerk. Werken graag aan tevreden wederkerende particuliere en zakelijke klanten.

Enkele basis regels en voorwaarden:

  • Behandel de klant en overige relaties met respect, zowel op de site, in het netwerk van 123 Schoonmaken en er buiten.
  • Ruim netjes op na het werk.
  • Vertoon professioneel gedrag als ondernemer tegenover een betalende klant.
  • Gebruik geen, nooit fysiek of verbaal geweld.
  • Kom afspraken met de klant en overige relaties na.

Natuurlijk komt respect van twee kanten, dit verlangen en vragen dit ook aan de opdrachtgever, de klant.

Zorg ervoor dat je:

  • De offerte oplevert / afspraak binnen de afgesproken redelijke termijn.
  • Bij het uitvoeren van het werk op komt dagen & op tijd komt.
  • Altijd doorpakt, afspraken nakomt. Eerlijk bent en op tijd komt bij het opnemen van een offerte / opvolgen van een afspraak.

Het kan best zijn dat er soms door omstandigheden een gemaakte afspraak niet nagekomen kan worden.

Mocht het gebeuren. Zorg er dan voor dat je dit goed en tijdig communiceert, maak tijdig een nieuwe afspraak. Herstel, compenseer eigen gemaakte of door onvoorziene omstandigheden ”foutjes”

Duidelijkheid en goede afspraken vooraf, voorkomt onnodig gedoe achteraf.

Communiceer duidelijk, transparant met de klant over eventuele (extra) kosten, wanneer je kan beginnen en hoe lang het werk duurt. klanten willen duidelijkheid, transparantie en zekerheid. Niemand houdt niet van verrassingen.
Jij bent de expert, de specialist, de professional, de vakman en de klant vertrouwt op het
beeld dat jij schetst.

  • Zorg er dus voor dat je helder, duidelijk communiceert ook als iets tegenvalt.
  • Maak duidelijk en communiceer wat de planning is.
  • Zorg voor professionele, duidelijke berichten. Wanneer klanten hun keuze maken voor een – voor hun grote – investering in een opdracht, verwachten ze een professioneel bericht opvolging en eventuele uitvoering.
  • Zorg er dus voor dat er in begrijpelijk Nederlands in woord en schrift wordt gecommuniceerd. Doe geen onrealistisch lage biedingen, loze beloften etc.
  • Gebruik geen waarschuwingen over kosten die voor ondernemer/uitvoerder verbonden zijn aan een reactie van de klant.
  • Offertes zijn vrijblijvend helder en begrijpelijk. Advies is altijd gratis.
  • Communiceer duidelijk, helder en begrijpelijk over de BTW, De betaaltermijn en de betaalwijze.
  • Communiceer duidelijk, helder en begrijpelijk over de werkwijze, planning, de materialen, machines en middelen etc.
  • Lever altijd goed werk af, maak het werk af. Werk klacht voorkomend. Los eventuele klachten netjes en fatsoenlijk op. Het belangrijkste van alles is natuurlijk dat je hoge kwaliteit werk aflevert.
  • Neem geen opdrachten aan die je eigenlijk niet kunt uitvoeren.
  • Maak geen beloften, afspraken die je niet kunt waarmaken. Je maakt het werk netjes af en laat de klant niet halverwege zitten. Zeg wat je doet, en doe wat je zegt.

…als het mis gaat in de communicatie…de samenwerking…

Dan kan er altijd contact met ons worden opgenomen. Voor desgewenst gratis advies en/of gratis bemiddeling. Dit geldt ook voor de klant en overige relaties. Wij zijn bijna 24/7 bereikbaar. g.g.h. ? dan zijn we even druk, of slapen even. Laat dan een emailbericht achter, binnen 24-48 uur nemen wij, indien nodig contact met op.

Voorwaarden & Spelregels tot slot
Door ons platform, website, netwerk te gebruiken, ben is iedere gebruiker en relatie automatisch akkoord met deze service voorwaarden en spelregels.

  • Bij klachten m.b.t. tot het eindresultaat dienen deze binnen 24 uur aangepakt, gecommuniceerd te worden.
  • Bij teveel en voornamelijk de zelfde klachten doen we onderzoek. en op basis van verleden van het vak-bedrijf en zullen we mogelijk overgaan tot een laatste waarschuwing of verwijdering van het netwerk, de website en lidmaatschap.

Nogmaals zijn er vragen en/of opmerkingen? Wij zijn bijna 24/7 te bereiken via telefoon, email en/of persoonlijk. Voor persoonlijk contact maak een afspraak, ook wij zijn druk.

Voor bijna alles biedt 123schoonmaken.nl een passende, proactieve oplossing aan.

Datum 18-01-2022 versie 1