Marketing leads vs Sales leads

clean cleaning company services

Marketing leads vs Sales leads. Wat is een lead? puur vertaald (slechts) een aanwijzing. Waar rook is vuur. zoek die, gewoon selfie en vooral éven´ op, de dagelijkse schoonmakers roken, gewoon ´even´ tevreden, tijden een korte toolbox meeting, om de hoek. Geen stres, maar wat zijn dan de kenmerken van vermoedelijk, overstap overwegende, prospects, je wee wel de demanding, grillige inkopende partij. En hoe herken je (snel, sneller de juiste facilitaire, schoonmaak VAK partner, aankomend schoonmaaktalent of een mogelijke nieuwe schoonmaakklant eigenlijk? Dagelijks schoonmaak Gedoe blog.

Marketing leads versus sales leads in een vrije ondernemersmarkt, althans en o.a. in de EU. Is de schoonmaakbranche in dit opzicht volledig vrij? En aan welke wettelijke vereisten ´moeten´ de betere schoonmaak leads voldoen?

Wie is de eigen doelgroep, echt?

om tot een antwoord te komen, is de eerste stap: Wie is de eigen doelgroep eigenlijk? Hoe ziet de droom klant eruit van eigen zzp schoonmaakbedrijf? Maar ook hoe ziet deze, er concreet uit? Ga maar googlen…waar maak jij een, het verschil in zaken in, eigenlijk?

Pen papier, pak. Omschrijf zonder grenzen, uw eigen, ´de perfecte´ doelgroep. Zonder ai, en zonder af te kijken bij misschien wel, totaal ander in gerichte, fullservice, georganiseerde en gecertificeerde schoonmaakbedrijven.

Navigeren, (prima te leren of durf gewoon te vragen, natuurlijk) een (zzp) bedrijf aansturen kan alleen als je weet, waar je je nu bevindt, niet waar?