Market Research

Voor of achteraf, een reslutaat meten? Evalueren en meten, na de impact, is op langere termijn, ietsie anders, in prijs. Direct en indrect, weer niet waar, natuurlijk 😉 Maar goed, linksom of rechtsom, schoon wordt het.

123schoonmaken ´klimt´ pas, na eigen voor- en marktonderzoek. De buren vonden dat, geen idee en toch in principe, ook maar elders gehoord, toch maar ´iets´ om voor te gaan.

En zo zou het nog serieus kunnen gaan ook, ga je er in mee? of behoudt je eigen koers. en met wie wel en wie absoluut nooit. Wie de schoen past, had ze verkeerd ingekocht of?..Enjoy dat is de dagelijkse en minimale eis. Er zijn meerdere soorten vervuiling en dus ook meerde oplossingen vaak mogelijk. Praten met mensen levert nog altijd de beste tips en advies op, je verwacht dat gewoon niet natuurlijk, maar goed, is wel weer weer, een onderwerp met impact, niet waar zekurr, weer niet?

Voor bijna alles is een oplossing of een herstel mogelijk, Durf te vragen, u never realy know isnt?

Marktonderzoek

Het kan, en gewoon ook beiden, niet waar? Doen, das altijd een tweede nice shortstory waard of niet. Enjoy in welk VAK gebied ook en durf te vragen at any business level, Boost your life mét 123handy en 123schoonmaken.nl DGM partners intern en extern zijn onafhankelijk, graag van dienst.